مقاله «نقش هوش مصنوعی و دادهکاوی در شخصیسازی پیامها» اثر حامد کاظمزاده خوئی، روزنامهنگار و مدیرمسئول ماهنامه «ندای قلم»، در کتاب مجموعه مقالات بیستویکمین کنفرانس روابطعمومی ایران منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی، مقاله «استراتژیهای شخصیسازی در روابطعمومی: تحلیل چالشها و فرصتها در عصر دیجیتال» نوشته حامد کاظمزاده خوئی، در میان ۲۱ مقاله برگزیده برای انتشار در این کتاب قرار گرفت.
انتخاب مقاله از میان ۲۹ اثر ارسالشده
دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی کنفرانس، اعلام کرد که از میان ۲۹ مقاله دریافتی، پس از ارزیابیهای دقیق، ۲۱ مقاله برای انتشار در کتاب مجموعه مقالات برگزیده شدهاند که مقاله این روزنامهنگار خویی نیز در این فهرست جای دارد. این کتاب همزمان با برگزاری کنفرانس رونمایی خواهد شد.
کنفرانس روابطعمومی ایران، رویدادی تخصصی و معتبر
کنفرانس روابطعمومی ایران یکی از مهمترین رویدادهای علمی و تخصصی این حوزه محسوب میشود که هر ساله میزبان پژوهشهای برجسته در زمینه ارتباطات و روابطعمومی است. انتخاب مقاله حامد کاظمزاده خوئی در این رویداد ملی، بیانگر اهمیت و نقش فناوریهای نوینی همچون هوش مصنوعی و دادهکاوی در توسعه ارتباطات و بهبود خدماترسانی عمومی است.
انتشار کتاب «شخصیسازی در روابطعمومی»
همچنین، کتاب «شخصیسازی در روابطعمومی: استراتژیهای نوین برای برقراری ارتباط» که شامل مجموعه مقالات بیستویکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران است، به زودی منتشر میشود. این اثر ۳۲۸ صفحهای به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان گردآوری و با ویرایش زهرا بابازادهگان از سوی انتشارات کارگزار روابطعمومی به چاپ خواهد رسید.
در این کتاب، نویسندگان داخلی و خارجی در ۲۱ مقاله به بررسی ابعاد مختلف شخصیسازی محتوا در روابطعمومی پرداختهاند. از جمله مباحث اصلی مطرحشده در این اثر میتوان به کاربرد هوش مصنوعی و دادهکاوی در تولید پیامهای هدفمند، فرصتها و چالشهای شخصیسازی برای سازمانها و حفظ حریم خصوصی مخاطبان اشاره کرد.
نحوه تهیه کتاب
این کتاب در اولین چاپ خود با شمارگان ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی عرضه خواهد شد. علاقهمندان میتوانند برای تهیه این اثر با شمارههای ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹ و ۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس بگیرند. اطلاعات بیشتر نیز از طریق پایگاههای اینترنتی www.irancpr.ir، www.shara.ir و www.kpri.ir در دسترس خواهد بود.