- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای جوانان ارومیه شد

به‌‌گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی ؛ مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی احسان مهدیان، از زحمات چندین ساله خدمت ایشان در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه قدردانی کرده و طی حکمی نوید عزیزی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

نوید عزیزی، نویسنده، فیلم‌ساز و عکاس و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. عضویت در خانه عکاسان ایران، عضو شورای فیلم‌نامه اداره ارشاد آذربایجان غربی، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی، عضو چندین دوره هیأت‌های انتخاب و داوری در جشنواره‌های سینمایی، تأتر و عکس از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

وی فیلم‌های کوتاه «فراز»، «فصل پنجم»، «تقدیر»، «یک شب» و «زمان از دست رفته» را در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی نمایشنامه‌های متعددی را بر عهده داشته است.

عزیزی در حوزه عکاسی بیش از دیگر حوزه‌ها فعال بوده، چندین نمایشگاه عکس از آثار وی تاکنون برپا شده و جوایز متعدد عکاسی را دریافت کرده است که از جمله جایزه عکس برتر جشنواره بین‌اللملی سینمای جوان، جایزه برتر دوسالانه عکس ایران را می‌توان نام برد.