- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

شهرستان های خوی و چایپاره آماده برگزاری انتخابات پرشور

رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات خوی گفت:خوشبختانه در حوزه انتخابی خوی و چایپاره تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، ابراهیمی، رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات خوی گفت: خوشبختانه در حوزه انتخابی خوی و چایپاره تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا پیش بینی شده است.

وی افزود: اصلیترین موضوع این دوره از انتخابات بحث اینترنت می‌باشد و باید برنامه ریزی‌های لازم در این رابطه لحاظ شود.

ابراهیمی گفت: حضور اکیپ‌های فنی با امکانات لازم خصوصا در شُعب صعب العبور و روستا‌ها الزامی است.

وی گفت: هماهنگی و هم افزایی و تعامل تیم‌های اخذ رای مهم است و باید یک دست عمل کنند.

رییس ستاد انتخابات استان بیان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم در رابطه با ورود و خروج صندوق‌های اخذ رای سیار در روستا‌ها ضروری است.

وی گفت: هییت اجرای و کمیته فنی با اِشرافیت کامل به فرآیند انتخابات در شعب اخذ رای حضور داشته باشند تا بتوانند پاسخ گویی سوالات مردم باشند.

ابراهیمی گفت: دولت نه نامزدی در انتخابات مجلس دارد و نه از نامزد و لیستی حمایت می‌کند و همه کاندیدا‌ها برای ما یکسان هستند.

رییس ستاد انتخابات استان افزود: صیانت از آرای مردم مهم‌ترین وظیفه عوامل در شعب اخذ رأی باشد و تدابیر لازم در این رابطه اندیشه شده است.

رییس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همگان باید برای مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات اسفندماه سال‌جاری تلاش کنند.

وی گفت: در بحث تبلیغات نیز کار‌های خوبی صورت گرفته شده از جمله راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی که به نوبه خود در انتخاب کاندید اصلح و ایجاد رقابت نقش مهمی دارد.

۲۹۱ هزار و ۴۷ نفر در شهرستان خوی حائز شرایط رای دهی هستند و از این تعداد ۹۹ هزار نفر آقا و ۱۴ هزار نفر خانم هستند.

در شهرستان چایپاره نیز ۸۲ هزار و ۷۳۵ نفر واجد شرایط رای گیری هستند که از این تعداد ۲۲ هزار نفر را اقا و ۱۷ هزار نفر را خانم تشکیل می‌دهد.