- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته جوان درآذربایجان غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:همزمان با هفته جوان ۲۰۰ عنوان برنامه از سی ام بهمن تا ۷ اسفند ماه در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، سجاد بیرامی با اشاره به اینکه تمام ایام سال متعلق و مزین به عنوان جوان و جوانان است اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ،درهفته جوان بیش از ۲۰۰ مورد برنامه در استان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستانی، سازمانهای مردم نهاد جوانان استان، مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و دستگاههای اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: شاخص ترین برنامه این هفته جشنواره جوان برتر ایران زمین است که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان با معرفی و تجلیل از جوانان الگو و مؤثر در حوزه های مختلف با حضور مسئولین ملی و استانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل  ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: راه اندازی اردوی راهیان پیشرفت، بازدید رایگان از موزه، برگزاری نشست های مختلف گفت و شنود جوانان با مسئولان استانی و دیدار جوانان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان با خانواده های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های هفته جوانان است.

بیرامی گفت: امسال بنا داریم در استان از جوانانی تجلیل کنیم که دستاوردی برای کشور در زمینه‌های مختلف داشته اند.

او تصریح کرد: تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه «روایت پیشرفت» ضمن تقویت روحیه خودباوری، سبب افزایش امیدآفرینی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان خواهد شد.

مدیرکل وزیر ورزش و جوانان آذربایجان غربی ابراز داشت: این موضوع سبب خواهد شد تا جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جامعه محقق شود و مردم بدانند که کجا بودیم، اکنون کجا هستیم و به کجا خواهیم رسید.

بیرامی اضافه کرد: بر اساس اعلام دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان، هفته جوان امسال از روز  ۳۰ بهمن آغاز و تا ۷  اسفند ماه  ادامه خواهد داشت روز ۲ اسفند مصادف با ۱۱ شعبان ولادت حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان در تقویم سال نامگذاری شده است.

وی  با اشاره به شعار محوری هفته جوان امسال با نام «جوان ایرانی پرچم دار پیشرفت» عنوان کرد: بر همین اساس روزشمار هفته جوان امسال با نام های مختلف انتخاب شده است.