- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

فرماندار: سه‌هزار نیروی مردمی انتخابات را در خوی برگزار می‌کنند

فرماندار خوی با اشاره به پیش‌بینی همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات پرشور در روز ۱۱ اسفند گفت: سه‌هزار نیروی مردمی انتخابات را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، کریم علی نژاد روز چهارشنبه در دوره آموزشی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ویژه نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رای شهرستان خوی افزود: جایگاه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای مهم بوده و نقش بسزایی در برگزاری موفق انتخابات دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با سیاهنمایی در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندق های رای است، اضافه کرد: باید راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری شامل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت، سرلوحه اقدامات اجرایی و نظارتی در انتخابات امسال باشد.

فرماندار خوی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد و ادامه داد: انتخابات پیش رو به عنوان پشتوانه اصلی نظام، تمامی محاسبات دشمن را برهم می زند و حضور و مشارکت مردم در انتخابات نیز باعث اقتدار بیشتر نظام و تولید امنیت برای کشور می شود.

علی نژاد اظهار کرد: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد و نیز تکریم رأی دهندگان سرلوحه عوامل اجرایی شعب اخذ رأی باشد.

به گزارش دروازه سنگی [1]، شهرستان خوی در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، ۲۱۹ شعبه اخذ رای خواهد داشت که نسبت به دوره گذشته ۲۴ صندوق بیشتر است.