- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

عضویت ۲۰۰ هزار نفر در صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان‌غربی/ پرداخت مستمری به ۷ هزار نفر

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر در استان عضو صندوق می باشند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، سیروس محمودیان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، اظهار کرد: در حوزه تمدید جذب و بیمه پردازی آذربایجان‌غربی رتبه نخست را در بین سایر استانها کسب کرده است.

او با بیان اینکه فعالیت صندوق بیمه اجتماعی با رویکرد حمایت از خانواده می باشد؛ گفت: همزمان اعضای خانواده از سن ۱۸ تا ۵۰ سال میتوانند عضو صندوق شوند.

با اعلام اینکه ۲۰۰ هزار نفر عضو صندوق در استان هستند، گفت: کلیه مستمری بگیران آذربایجان غربی که ۷ هزار نفر بوده و ۱۵۰۰ نفر هم از کار افتاده داد در اواخر بهمن ماه عیدی تعیین شده که حدود یک میلیون تومان است دریافت خواهند کرد.
سیروس محمودیان گفت: هموطنان عشایر از جامعه هدف صندوق است، اما به دلیل عدم دسترسی صندوق برای اطلاع رسانی به آن ها، تنها ۲ هزار بیمه شده از خدمات این بیمه بهره مند شدند.

وی افزود: از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و صدا و سیما خواستاریم در خصوص اطلاع رسانی به صندوق در جهت افزایش خدمات رسانی به هم استانی ها دست یاری صندوق باشند.