- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

آتش نشانان خوی ۲۰۰ نفر را از حوادث نجات دادند

مدیرعامل آتش نشانی خوی گفت: امسال آتش نشانان این شهرستان جان بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان را نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت: در ۱۰ ماه سال جاری آتش نشانان در ۳۲۵ مورد عملیات، جان بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان خویی را در حوادث مختلف نجات دادند.

سجاد حسینلو ناایمنی در برافروختن آتش، پرتاب مواد آتش زا، انتقال حرارت و اتصالی برق را بیشترین عامل آتش سوزی‌های ۱۰ ماه گذشته اعلام کرد و افزود: پرسنل بخش عملیات سازمان در ۳۲۵ مورد حادثه شرکت داشتند که می‌توان به انواع حریق، حوادث تصادفات، نجات محبوسین در منزل و خودرو، آسانسور و بالابر و رفع خطر جانوران گزنده اشاره کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان خوی با اتکا به آموزش‌های مستمر، در ۱۹۲ مورد آتش سوزی، ۱۳۳ مورد حادثه و بیش از هزار و ۴۰۰ مورد خدمات ایمنی حضور فعال داشته و اقدامات لازم در جهت امداد رسانی به موقع و موثر را انجام داده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی ضمن اعلام ۳۸ مورد استقرار تیم‌های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در سطح شهرستان به مناسبت‌های ملی و مذهبی در مدت مذکور اظهار داشت: در این مدت بیش از ۸۰۰ تماس با شماره ۱۲۵ مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی خوی صورت گرفته که در نتیجه تیم‌های اطفاءحریق و یا امداد نجات سازمان آتش نشانی به محل‌های مورد نظر در اولین فرصت اعزام شده اند.