- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

معاون استاندار: بسترهای وقوع آسیب اجتماعی در آذربایجان‌غربی احصا و رفع شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: در این راستا باید به هنگام وقوع احصا و رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، رضا ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی افزود: در هفته های گذشته بودجه‌هایی مربوط به آسیب‌های اجتماعی به دستگاههای اجرایی تخصیص یافته که لازم است دستگاه‌های متولی برای اختصاص این بودجه ها، برنامه هایی را طراحی و اجرا کنند.

وی اظهار کرد: جلوگیری از افزایش مصادیق آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق و ارائه راهکار برای رفع بسترهای وقوع این مشکلات باید در برنامه های دستگاههای استانی گنجانده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: ارتقای انسجام و یکپارچگی در مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی با تعامل بین دستگاهها محقق می شود و در این راستا نقش و سهم دستگاه‌های استانی تعریف شده و مشخص است.

ابراهیمی اضافه کرد: بسیاری از سرفصل‌های تعریف شده برای این برنامه‌ها بین دستگاههای اجرایی مشترک هستند و لازم است در این فصل های مشترک دستگاهها با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی برنامه های طراحی شده را برای کل جامعه تعریف شده در استان اجرا کنند و نباید این طرح ها فقط ویژه جوانان مرکز استان باشد؛ همچنین این برنامه ها لازم است به صورت بومی سازی شده طراحی شوند تا کارایی و اثر گذاری بیشتری داشته باشند.