- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

تعیین تکلیف خودرو‌ های توقیفی و رسوبی در آذربایجان‌ غربی

خودرو‌ های توقیفی و رسوبی در آذربایجان‌ غربی تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه تعیین تکلیف سریع خودرو‌های رسوبی با تأکید بر تعیین تکلیف قاعده‌ مند این خودروها گفت: همه باید کمک کنند تا تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی قاعده‌مند شوند و چارچوبی را مشخص کنند تا براساس آن اقدام شود.

ناصر عتباتی افزود: با توجه به لحاظ اهمیت موضوع تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی، این جلسه برای پیشبرد بهتر امور مربوط به تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها تشکیل شده است تا با همفکری و هم افزایی، مشکلاتی که پیش روی این امر مهم است، برطرف شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه گفت: اختلاف نظری در بحث اخذ هزینه پارکینگ و کارشناسی وجود دارد که می‌بایست حل شود تا روند تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها تسریع گردد و این نشست به همین منظور تشکیل شده تا به یک تصمیم و رویه واحد برسیم.

مجیدی افزود: می‌بایست مجموعه بنیاد تعاون انتظامی استان ماهانه خودرو‌هایی که مشمول رسوب شده و فرسوده و غیر قابل برگشت به چرخه هستند، مشخص و اعلام نماید تا در بدو نخست اصالت این خودرو‌ها از سوی مجموعه پلیس راهور به صورت دقیق مورد بازبینی قرار گیرد و در ادامه قبل از مرحله مزایده توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت‌گذاری و پس از صدور حکم دادگاه اصل ۴۹، ظرف ۲۰ روز موجبات انتقال این خودرو‌ ها فراهم شود.

در ادامه این جلسه پس از ارائه نقطه نظرات دیگر اعضا، مقرر شد تعرفه‌ ها بر اساس قانون و مقررات که به نظر قوه قضائیه نیز رسیده است، مورد لحاظ قرار گیرد