- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

سلامت انتخابات و امنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه قضایی

رئیس دادگستری خوی گفت: سلامت انتخابات و سلامت و امنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، رئیس دادگستری خوی در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با رویکرد فضای مجازی که با حضور رئیس ارشاد اسلامی، پلیس فتا و جمعی از خبرنگاران خوی برگزار شد، گفت: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات عظمت ملی و مایوس کننده دشمنان ملت بزرگ ایران است. پس ما باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا مردم در انتخابات ۱۱ اسفند با آرامش کامل و اعتماد بالا به منتخبین خود پای صندوق‌های رای بیایند ودر انتخابات شرکت نموده و رای خود را به کاندیدای اصلحی که مصمم به خدمت به کشور و مردم است بیندازند.

عباسعلی امامی افزود: سلامت انتخابات و سلامت روحی و روانی مردم خط قرمز ماست و هرکس در زمان انتخابات چه در فضای مجازی و چه در فضای عادی حقیقی مردم را دلسرد نماید و به تخریب حضور مردم و شخصیت اجتماعی کاندیدا‌ها بپردازد و امنیت انتخابات را به خطر بیندازد برخورد قانونی شدید می‌کنیم.

رئیس دادگستری از مردم خواست: فریب تبلیغات‌های نادرست و تطمیع و وعده‌های پوچ را نخورند بلکه اهداف و برنامه‌های کاندیدا‌ها را مورد توجه قرار دهند و به برنامه محکم و کاری رای بدهند.

رئیس پلیس فتای خوی نیز در این جلسه با بیان اینکه پلیس فتا ۲۴ ساعته در خدمت امنیت روحی و روانی مردم است افزود: سربازان خستگی ناپذیر پلیس و پلیس فتا همانطور که در طول سال چه در فضای حقیقی اجتماعی و چه در فضای مجازی حافظ امنیت مردم است در زمان انتخابات نیز با قدرت هرچه بیشتراز امنیت روانی مردم محافظت خواهد کرد.

سرگرد موسوی ادامه داد: در زمان انتخابات هر صاحب کانال و یا پیج که سلامت انتخابات را مورد هجمه قرار دهند و با دروغ پراکنی به تخریب شخصیت کاندیدا‌ها بپردازند و زندگی خصوصی و خانوادگی کاندیدا‌ها را در فضای مجازی منتشر نمایند و با انتشار مطالب توهین آمیز به رای مردم اهانت نمایند و مردم را از حضور پرشور در انتخاب دلسرد نمایند برخورد قانونی می‌شود.

موسوی گفت: پلیس فتا در تمام طول سال در خدمت مردم است و با هرگونه کار‌های غیراخلاقی، سوء استفاده کنندگان و هتک حرمت مردم توسط متخلفان در فضای مجازی برخورد می‌کند و حافظ امنیت مردم و خانواده‌ها می‌باشد.