- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

مستند زندگینامه ۲۰ نفر از مفاخر آذربایجان‌غربی در حال ساخت است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ طی تفاهم‌نامه ایی که با مستندسازهای استانی بسته شد، فیلم بیش از ۲۰ نفر مفاخر علمی و فرهنگی استان در حال ساخت است که امیدواریم بتوانیم در سطح ملی و بین‌المللی این مفاخر را بشناسانیم.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، پیروز قادری، معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: مستند زندگینامه ۲۰ نفر از مفاخر آذربایجان‌غربی در حال ساخت است.

وی افزود: همچنین در حوزه اسلاید مفاخر و مشاهیر استان ۵۰ مورد آماده است و تا سقف ۳۰۰ نفر کار خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

قادری ادامه داد: همچنین کتاب «سیمای نامداران و مفاخر استان» نیز  در ۳۰۰ صفحه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حال تدوین است.

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: مستند زندگینامه مفاخر استان را در تلاش هستیم که در سال ۱۴۰۳ با همکاری صدا و سیما از شبکه استانی پخش شوند.

وی معرفی همه مفاخر استان را در تمام رشته‌های هنری و فرهنگی را از جمله اهداف اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد.