- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

۸۰۰ بانو سهم آذربایجان غربی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: ثبت نام بانوان در سامانه کنگره ملی بانوان تاثیرگذار تا ۱۳ دی ماه تمدید شده که تاکنون از آذربایجان غربی، ۸۰۰ بانو در سامانه این کنگره ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، نیر الهامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، در دومین کنگره ملی زنان تاثیر گذار که در سالن اداره برق استان برگزار شد، بااشاره به برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیر گذار افزود: ثبت نام بانوان در سامانه کنگره ملی بانوان تاثیرگذار تا ۱۳ دی ماه تمدید شده که تاکنون از آذربایجان غربی، ۸۰۰ بانو در سامانه این کنگره ثبت نام کردند.

وی گفت: بانوان تاثیرگذار به کسانی گفته می‌شود که پویا و فعال بوده و در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه زنانه و نقش آفرینی موثر در خانواده و در عرصه های مهم جامعه نقش آفرینی کنند.

این مسئول ادامه داد: معرفی الگوی زن ایرانی – اسلامی، جریان زن انقلابی با محوریت «الگوی سوم زن»، عرفی زنان نخبه ایرانی و دستاوردهای آن‌ها به دور از سوگیری‌های رسانه‌ای، و سعه و گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار ملی و استانی، فراهم‌سازی زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان و ایجاد گفتمان حول محور کنگره بانوان تاثیرگذار در جامعه ایرانی از اهداف کنگره ملی بانوان تاثیرگذار است.

الهامی ادامه داد: پس از پایان مهلت ثبت نام، مراحل داوری انتخاب بانوی تاثیرگذار دومین کنگره ملی در ۸ عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش آغاز و دهه فجر بانوی منتخب استانها اعلام می شود.