- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

نمایشگاه مشاغل خانگی در شهرستان خوی برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی با هدف توانمند سازی بانوان کارآفرین به‌مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، حسین اصغری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی، گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی با هدف توانمند سازی بانوان کارآفرین به‌مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برپا شد.

وی نمایشگاه مشاغل خانگی در شهرستان خوی را فرصتی برای توانمندسازی کسب و کارهای خرد و خانگی عنوان کرده که نقش موثری در افزایش اعتماد به نفس صاحبان این حرفه‌ها در تامین اقتصاد خانواده خود دارند.

اصغری افزود: برگزاری نمایشگاه های مشاغل خانگی می تواند تاثیر به سزایی در معرفی توانمندی های فعالان این حوزه داشته باشد که موجب بازاریابی و افزایش فروش محصولات آنها شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی ادامه داد: با عنایت به اینکه بیشتر فروش های تولیدات مشاغل خانگی در فضای مجازی اتفاق می افتد، طی هماهنگی با اداره پست شهرستان خوی، مصوب شد تمامی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در فضای مجازی معرفی شده و اداره پست نسبت به ارسال محصولات به سراسر ایران اسلامی اقدام و وجه مربوطه را پس از تحویل محصول به خریدار دریافت و به فروشنده ارائه دهد.

وی گفت: این نمایشگاه و فروشگاه که در ۱۲ غرفه و در حوزه تولیدات هنری و دستی برگزار شده است، روز یکشنبه ۱۱ دی ماه افتتاح و تا روز یکشنبه مورخ ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت  و تمدید نمایشگاه در صورت استقبال عمومی، امکان پذیر می باشد.

گفتنی است؛ نمایشگاه مشاغل خانگی با هدف توانمند سازی بانوان کارآفرین، روز یکشنبه ۱۰ دی ماه در گالری مجتمع فرهنگی هنری شهرستان خوی افتتاح شد. این نمایشگاه با حضور معاون سیاسی –اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان خوی و جمعی از روسای محترم ادارات همراه بود.