- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

انتخابات یکی از عرصه‌های قدرت جمهوری اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های قدرت جمهوری اسلامی است و مشارکت در این موضوع نشان می دهد که مردم چقد پشت نظام هستند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، امروز در جلسه هیئت اندیشه ورزی بسیج رسانه آذربایجان غربی، گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های قدرت جمهوری اسلامی است و مشارکت در این موضوع نشان می دهد که مردم چقد پشت نظام هستند.

وی افزود: مشارکت در انتخابات مهم و ضروری است و در این موضوع اصحاب رسانه نقش بسزایی دارند و می توانند به مردم در این موضوع فکر و ایده دهند.

سرهنگ نجمی ادامه داد: یکی از توطئه های دشمن ناراضی سازی مردم از نظام و سرمایه گذاری روی سلبریتی ها است و با انواع حیله ها می خواهند مردم را از نظام جدا کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: اصحاب رسانه مانند قطاری می مانند که مردم را روی ریل حرکت دهند و هر کسی در انتخابات اسم نویسی می کند یعنی تمام اولویت های نظام جمهوری اسلامی را دارد.

وی افزود: تزریق شور و نشاط به جامعه نیز یکی دیگر از اهداف مهم اصحاب رسانه است.

جهانگیر اسلام پرست، رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: نقش رسانه ها در افزایش مشارکت سیاسی مردم بسیار تاثیر گذار است که از نمود های بسیار مهم آن انتخابات است.

وی افزود: همچنین با برنامه ریزی در قالب طرح آرمان علی‌وردی با هدف گذاری افزایش مشارکت حداکثری مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری نیز اجرا خواهد شد و سازمان بسیج رسانه با همکاری و مشارکت جبهه رسانه ای استان بتواند در عمل به منویات رهبری نقش سازنده و تاثیرگذار داشته باشد.

اسلام پرست ادامه داد: برنامه های متنوعی برای انتخابات پیش بینی شده از قبیل جام رسانه امید، پنج شنبه های امید، تبیین و راه اندازی کمپین و عملیات های رسانه واحد از سایر برنامه ها است.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه ایی ابوذر ۱۰ روز تمدید شده است، خاطر نشان کرد: جشنواره ابوذر در محورهای متنوعی مانند مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

گفتنی است؛ امروز و طی آیینی با حضور جانشین فرمانده سپاه شهداء، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل سازمان صدا و سیمای استانی که در سالن شهید امینی سپاه شهداء آذربایجان غربی و تعدادی از فعالان و صاحبنظران رسانه ای برگزار گردید و دبیر و مسئولین کمیته های تخصصی جشنواره رسانه ای ابوذر آحکام خود را دریافت کردند.

در این احکام که توسط سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه صادر شده بود، حسین علیزاده به‌عنوان دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر، الیاس گندمی به‌عنوان مسئول کمیته داوری، یوسف رحیمی به‌عنوان مدیر کمیته پشتیبانی و تعامل با ادارات،  رقیه وکیلی به‌عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و فاطمه صمدزاده، به‌عنوان مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره معرفی شدند .

در ابتدای برنامه نیز رییس بسیج رسانه، مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان، مدیر کل ارشاد آذربایجان غربی و جانشین فرمانده سپاه شهداء استان و زاهدی از اساتید رسانه نظرات تخصصی خود را در زمینه های مختلف سواد رسانه‌ای، افزایش شور و شعور انتخاباتی و جشنواره ابوذر ابراز کردند.