- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

توزیع بیش از ۹ هزار بسته یلدایی در خوی 

در آستانه شب یلدا بیش از ۹ هزار بسته معیشتی در قالب پویش‌ها و طرح‌های مختلف در میان نیازمندان و مددجویان شهرستان خوی توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، در آستانه طولانی‌ترین شب سال و برای پاسداشت سنت دیرینه یلدا خیران، بسیجیان و نهاد‌های حمایتی در شهرستان خوی دست به کار شدند و بسته‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز شب یلدا را تهیه و در میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

علی نژاد فرماندار خوی گفت: در آستانه شب یلدا خیران، بسیجیان و سپاهیان، نهاد‌های حمایت از جمله مراکز نیکوکاری کمیته امداد و بهزیستی و هلال احمرشهرستان خوی بیش از ۹ هزار ۳۰۰ بسته معیشتی را تهیه و در بین نیاز‌مندان و خانواده مدد جو توزیع می‌کنند.

وی افزود: انواع مواد خوراکی و غذایی از مهم‌ترین اقلام این بسته‌هاست که برای تهیه آن‌ها خیران و نهاد‌های حمایتی و بسیجیان بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده اند.

فرماندار خوی تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌ها پویش یلدای مهربانی، طرح یلدای مهدوی و مهر یلدایی و یلدانه در شهرستان خوی اجرا می‌شود.

ولی نژاد مدیر کمیته امداد امام خمینی ره خوی نیز گفت: در اجرای طرح یلدای مهربانی‌ها خیران نیک سرشت ۲۰ مرکز نیکوکاری خوی ۲ هزار بسته معیشتی را به همراه پخت بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در میان مدد جویان این نهاد توزیع می‌کنند.