- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

آئین تجلیل از خیّرین بهزیستی شهرستان خوی برگزار شد

آئین تجلیل از خیّرین بهزیستی شهرستان خوی با حضور فرماندار، مدیر کل بهزیستی استان، معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی، رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولان و خیّرین شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، در این مراسم از ۲۰۰ نفر از خیّرین این شهرستان که با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی بهزیستی را برای کمک به افراد تحت پوشش یاری رسانده بودند تجلیل بعمل آمد.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم گفت: خیّرین مایه دلگرمی سازمان بهزیستی هستند، زیرا با وجود مشکلات موجود همیشه در حمایت خود از این سازمان ثابت قدم بوده اند و هیچگاه ما را در یاری رساندن به توانخواهان تنها نگذاشته اند.

وی ضمن ارج نهادن به اقدامات خیّرین گفت: بهزیستی یکی از نهادهای مهم خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ذکریا زاده، رئیس بهزیستی خوی هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی و ارج نهادن بر تلاش ها و خدمات خیّرین در کمک به توانخواهان بهزیستی شهرستان عنوان کرد و افزود: بهزیستی با تکیه بر حمایت های خیّرین گرانقدر تمام توان خود را در جهت کمک به نیازمندان و محرومان به کار گرفته است.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوح از خدمات ارزشمند خیّرین قدردانی شد.