- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

نیمی از اراضی کشاورزی استان آذربایجان غربی دارای سند تک‌‌برگی زراعی شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: با پیگیری‌های قرارگاه استانی شهید سلیمانی ۴۳ هزار قطعه زمین کشاورزی در استان ثبت مالکیت تک‌برگی شده است در واقع ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان دارای سند تک‌برگی زراعی شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، ناصرعتباتی در دهمین جلسه شامگاهی قرارگاه ثبت اسناد تک‌برگی اراضی کشاورزی شهید سلیمانی که در سالن جلسات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد گفت: صدور اسناد تک‌برگی برای اراضی کشاورزی فرمان مقام معظم رهبری و مورد تاکید ریاست معظم قوه قضاییه است که به همین جهت این قرارگاه تشکیل شده است و به صورت جدی این امر را پیگیری می‌کند.

وی افزود: استان آذربایجان غربی با بیش از یک میلیون هکتار اراضی کشاورزی از استان‌هایی بوده که اراضی کشاورزی آن بسیار قابل توجه است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: با پیگیری‌های قرارگاه استانی شهید سلیمانی ۴۳ هزار قطعه زمین کشاورزی در استان ثبت مالکیت تک‌برگی شده است در واقع ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان دارای سند تک‌برگی زراعی شده اند و از این حیث حائز رتبه سوم کشور شده اند که تا پایان سال این ارقام به بیشترین میزان خود خواهد رسید.