- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

گردهمایی مدیران و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شمال استان در شهرستان خوی

گردهمایی مدیران و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شمال استان در شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، «علی مطهری» در گردهمایی مدیران و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شمال استان در شهرستان خوی بیان کرد با توجه به ضرورت آموزش‌های مهارت محور و کارآموزی، یکی از اولویت‌ها توسعه هنرستان‌ها و رشد متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

در این گردهمایی گفت: تهیه اطلس جغرافیایی جهت بهره برداری بهینه از فضا‌ها در سطح استان در حال انجام است.

مطهری افزود: ۲۵۰ کلاس در سال جاری به فضا‌های آموزشی استان افزوده شد. امید است با همت همکاران تلاشگر استان، تا دهه فجر ۲۲۰ کلاس درس نیز به فضای آموزشی استان اضافه شود.

وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام با تامین اعتبار از راه‌های مختلف در کنار همراهی خیرین از جمله راهکار‌های ارتقای سرانه فضای آموزشی است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌ها متناسب با ساحت‌های سند تحول بنیادین از جمله فضا‌های ورزشی و فرهنگی موضوع مورد هدف است.

مطهری افزود: مرکز ثقل تحول در یک کشور آموزش و پرورش و به ویژه مدرسه می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت‌های پنهان و بی نظیر آموزش و پرورش با برنامه ریزی‌های کارشناسی شده دارای اهمیت است.

وی اظهار داشت: باید مسائل آموزش و پرورش به مساله مهم شهرستان‌ها تبدیل شود، به گونه‌ای که همه نهاد‌ها نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

در پایان علی مطهری خاطر نشان کرد: با اجرای طرح شهید همت در سطح استان توانمندسازی معلمان ابتدایی در حال اجرا است. طرح شهید محمودوند نیز با هدف جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از تحصیل با استفاده از ظرفیت سایر نهاد‌ها در سطح استان اجرایی می‌شود.