- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

رعایت قانون در سرلوحه کار هیئت نظارت است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: رعایت قانون در سرلوحه کار هیئت نظارت است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی در دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین ناظران انتخابات هستند، اظهار کرد: مردم همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و لحظه‌به‌لحظه عملکرد مسئولان را رصد می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالقاسم موسوی افزود: رعایت قانون و عدالت افزایش رضایتمندی و مشارکت مردم در انتخابات را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شاید در میان اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی افرادی باشند که به کاندیدای خاصی تعلق خاطر داشته باشند، گفت: در انتخابات نباید عقاید شخصی جایی ندارد و باید فارغ از هر عقیده شخصی، امانت‌دار بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است، تصریح کرد: از نمایندگان که خود قانون‌گذاری می‌کنند، انتظار داریم بیشتر و بهتر از دیگر اقشار جامعه پایبند قوانین باشند.

در این دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج، باروق، شاهین‌دژ، بوکان، تکاب و مهاباد حضور داشتند.

در این دوره آموزشی، آموزش‌های لازم توسط معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی و رئیس گروه فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ارائه و در بخش پرسش‌وپاسخ نیز اعضای حاضر سؤالات خود را مطرح کردند.