- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

افزایش ۳۰ درصدی کمک به مراکز نیکو کاری در آذربایجان غربی

کمک‌های مردمی به مراکز نیکو کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در همایش مشترک مسئولان مراکز نیکوکاری شهرستان خوی با فرماندار و خیران گفت: در ۸ ماه گذشته امسال بیش از ۵۲۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای حمایت از نیازمندان در استان جمع آوری شده است که این میزان کمک‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

رضا مهر افروز شمار مراکز فعال نیکوکاری در استان را ۳۸۹ مرکز اعلام و تصریح کرد: ۶۰ درصد کمک‌های مردمی برای نیازمندان استان توسط این مراکز نیکوکاری جلب و جذب شده و بدست خود آن‌ها نیز برای جامعه نیازمند و محروم هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مجموع مددجویان زیر پوشش این نهاد را در استان بیش از ۹۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

علی نژاد فرماندارخوی هم دراین همایش باتقدیر از تلاش‌های خیران و مراکز نیکوکاری در حمایت از جامعه نیازمند در زلزله‌های خوی گفت: مراکز نیکوکاری از بدو تاسیس در شهرستان خوی ۱۹۲ میلیارد تومان از کمک‌های مردمی جلب و جدب و بین نیازمندان توزیع کرده اند.

ولی نژاد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی هم در این همایش از فعالیت ۳۸ مرکز نیکوکاری در این شهرستان خبر دادو افزود: این مراکز از ابتدای امسال ۲۷ میلیارد تومان از کمک‌های مردمی را جذب و برای  تامین نیاز محرومان و نیاز‌مندان هزینه کرده اند.

در پایان این همایش با اهدای لوح و تندیس از مراکز موفق و برتر نیکوکاری خوی تجلیل شد.