- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

امنیت مرزهای آذربایجان غربی مطلوب و توسعه یافته است

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: امنیت مرزهای استان مطلوب، پایدار و توسعه یافته است و این امنیت به دلیل وجود مدیران شایسته و توجه ویژه مسئولان به مرز و مرزبانی است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، سردار احمدعلی گودرزی صبح دوشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از همکاری مسئولان استانی با مرزبانی استان، اظهار کرد: با وجود نیروهای انقلابی با روحیه شهادت طلبی در نیروهای مسلح و همچنین وجود وحدت بین مسئولان و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در زیر سایه فرماندهی معظم کل قوا تاکنون دشمنان به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیده اند.

وی با تاکید بر اینکه مرزبانان با ایمان و اعتقاد قلبی راسخ همچون دژی مستحکم در برابر بیگانگان و معاندان در مرزهای پرافتخار ایران اسلامی ایستاده اند و با اقتدار از مرزها حراست و پاسداری می‌کنند، خاطرنشان کرد: همرزمانم در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی با رشادت و مجاهدت از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کنند و همانند رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس با اقتدار در مرزها ایستاده اند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: با توجه به گستردگی مرزهای ایران اسلامی و شرایط سخت آب و هوایی و نزولات آسمانی در بیشتر نقاط مرزی، امنیت و آرامش امروز مرزهای کشورمان حاصل تلاش شبانه روزی مرزبانان در نقاط صفر مرزی است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مرزهای استان آذربایجان غربی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: امنیت مرزهای استان مطلوب، پایدار و توسعه یافته است و این امنیت به دلیل وجود مدیران شایسته و توجه ویژه مسئولان به مرز و مرزبانی است.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار از تلاش مرزبانان در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی قدردانی کرد و گفت: خداوند به همه ما عنایت خاصی داشته که توفیق انجام وظیفه و خدمت به ملت ایران را داده و مجموعه مرزبانی آمادگی لازم جهت برقراری امنیت نوار مرز را دارد.

محمدصادق معتمدیان افزود: مرزهای استان آذربایجان غربی در حال حاضر یکی از امن ترین مرزهای کشور است و این امنیت حاصل زحمات شبانه روزی مرزداران مستقر در منطقه است و جای شکرگزاری دارد که کارکنان با توکل به خداوند و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای «مدظله‌العالی» آماده اجرای فرامین معظم له در هر نقطه از این مرز و بوم جهت پاسداری از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

کد خبر