- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

آغاز نظارت ویژه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بر بازار شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذرماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه ، آجیل، شیرینی،خشکبار و گوشت در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذر تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

نجف‌زاده تصریح کرد: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دستگاههای نظارتی از قبیل جهاد ، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی عنوان داشت: شعب تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان دستگاههای متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، اتاق اصناف، پلیس امنیت، در غالب اکیپ‌های گشت مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود .

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.