- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

تاکید وزیر ارتباطات بر توسعه شبکه فیبر نوری در آذربایجان غربی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها زیرساخت توسعه آذربایجان غربی است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]،  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها، گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها زیرساخت توسعه آذربایجان غربی است و اینترنت پرسرعتی که بر بستر فیبر نوری ارائه خواهد شد، می‌تواند چهره ارتباطات استان را متحول کند.

عیسی زارع پور با اشاره به گزارش اپراتور دوم فعال در آذربایجان غربی، افزود: این پروژه در حال حاضر در ۴ شهر آغاز شده و تفاهم‌نامه آغاز پروژه با شهرداران ۴۰ شهر دیگر استان به امضا رسیده و به‌زودی این پروژه در خوی و سلماس به اتمام می‌رسد.

وی در پایان از همراهی شبانه روزی استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی در حمایت از توسعه ارتباطات و تکمیل پروژه‌ها و زیرساخت های فناوری به‌ویژه پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها تقدیر و تشکر کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت سفر به استان و بازدید از زیرساخت‌های توسعه ای این حوزه دعوت کرد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن استقبال از این دعوت گفت، به زودی میهمان مردم آذربایجان‌غربی خواهد بود.