- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

حدود ۶۰ درصد برنامه تبدیل شبکه های فشار ضعیف در آذربایجان‌غربی محقق شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در پی اصلاحات شبکه برقی، یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف بهینه‌سازی و حدود ۶۰ درصد برنامه این بخش در استان محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، طاهر کیامهر اظهار کرد: امسال با هدف پایداری و اصلاح ساختار شبکه و به منظور ساماندهی و استمرار خدمات دهی به مشترکان و پایداری خطوط برق، عملیات اصلاح و بهینه سازی یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف سطح استان با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی در سطح استان وجود دارد، افزود: این عملیات تا تحقق ۱۰۰ درصدی طرح تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار ادامه خواهد داشت که امیدواریم بخش اعظمی از آن در سال جاری انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، هدف‌گذاری امسال شرکت توزیع نیروی برق استان برای اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را ۲ هزار و۵۰۰ کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: چشم انداز اتمام طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در این شرکت تا سال ۱۴۰۴ است.

به گزارش دروازه سنگی [1]، تبدیل شبکه های مسی به کابل خودنگهدار علاوه بر بهبود کیفیت خدمات و رضایت بیشتر مشترکان، در کاهش سرقت کابل ها نیز موثر است.