- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

مشکلی در تامین آب روستای ولدیان در خوی نداریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از زمان انجام عملیات طرح تامین آب روستای ولدیان شهرستان خوی هیچ مشکلی از بابت تامین آب این روستا نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، یداله سلطانی گفت: مجموعه اقدامات شرکت در روستای ولدیان در دو بازه کوتاه مدت و بلند مدت طی دو فاز عملیاتی شروع شده است.

سلطانی تصریح کرد: فاز اول شامل احداث ایستگاه پمپاژ میانی با مخزن پلی اتلین در مسیر خط انتقال در راستای تقلیل فشار خط انتقال انجام شد و فاز دوم شامل اصلاح خط انتقال بطول ۸۳۰ متر در محدوده بحرانی خط انتقال با لوله های فشار قوی و اتمام عملیات اجرائی در کوتاه مدت، که اتفاقات روی خط انتقال و قطعی آب که متاثر از ترکیدگی های مکرر لوله های خط انتقال بود به حداقل ممکن رسیده و در صورت تخصیص اعتبارات سال جاری اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال بصورت کامل اجرا خواهد شد.

وی افزود: ۲ دستگاه شیرهوا و یک دستگاه شیر تخلیه بر روی خط انتقال نصب و یک باب حوضچه شیرآلات احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، مبلغ هزینه شده تا این مرحله را ۱۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مقدار مبلغ سه میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.

به گزارش  دروازه سنگی [1]، به نقل از روابط عمومی آبفای خوی، عملیات اجرایی در روستای ولدیان از مرداد ماه سالجاری آغاز شده و بعد از انجام عملیات در دو فاز مشکل تامین آب این روستا رفع شده است .