- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر برندسازی و بازاریابی محصولات صادراتی استان

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تلاش تشکلهای صنفی با فناوریهای جدید در حوزه فرآوری، بسته بندی، برند سازی و بازاریابی، توسعه صادرات محصولات استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، محمدصادق معتمدیان در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان به تقویت و حمایت از تشکل های صنفی حوزه صادرات استان نیز اشاره کرده و اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت بسته بندی و برندسازی محصولات تولیدی آذربایجان غربی، با همراهی تشکل های صنفی از فناوری های جدید و دانش روز دنیا برای فرآوری محصولات استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر برندسازی جهت معرفی محصولات استان و جلوگیری از خام فروشی، افزود: دستگاه های متولی با تمام توان پیگیر اجرای برنامه ها در خصوص برندسازی و بسته بندی محصولات تولیدی آذربایجان غربی باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید برای محصولات تولیدی استان، تصریح کرد: دستگاه های متولی به صورت جدی برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه ملی و بین المللی را برای معرفی محصولات و ظرفیت های آذربایجان غربی پیگیری کنند.

معتمدیان از بازگشایی مرزهای جدید برای افزایش صادرات و توسعه پایانه های مرزی استان خبر داده و افزود: افزایش تعاملات با کشورهای منطقه جهت معرفی ظرفیت های آذربایجان غربی و افزایش صادرات استان در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان، با اشاره به فراهم سازی زیرساخت ها در ارومیه و چند شهر دیگر برای حمل و نقل ریلی، افزود: از ظرفیت حمل و نقل ریلی برای کاهش هزینه ها در حوزه واردات و صادرات کالا استفاده شود.