- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی بررسی می شود

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی به صورت منظم و دوره ای در حال انجام است تا مانعی در اجرای پروژه های در دست ساخت به وجود نیاید.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، سعید اسدی ۶ آذرماه در بازرسی از پروژه های در دست اجرای این اداره کل در آذربایجان غربی، بیان کرد: این بازدیدها با حضور فرمانده پاسگاه پلیس راه محور مربوطه، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، رئیس راهداری و حمل ونقل شهرستان و پیمانکاران مرتبط انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ کارگاه راهسازی آذربایجان غربی در حال فعالیت بوده و احداث محورهای ارتباطی در ۴۷۰ کیلومتر از محورهای استان در دست اقدام است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نصب علائم و تابلوهای ایمنی راهسازی در محل کارگاه و از ابتدا تا انتهای پروژه های راهسازی در اولویت بوده و این روند در کارگاه های راهسازی سطح استان اجرایی می شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

اسدی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی و محدودیت فصل کاری در این استان لزوم توجه بیش از پیش را می طلبد تا طرحهای راهسازی در سریع‌ترین زمان ممکن و با ایمنی کامل اجرایی شود.