- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

مساجد آذربایجان‌غربی در صدا و سیمای استان معرفی می‌شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: در قالب تفاهم نامه ایی با صدا و سیمای استان مساجد و فعالیت های کانون ها معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، امروز ۶ آذرماه، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی با حجازی فر، مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار کرد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در ابتدای این دیدار گفت: تمرکز اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ستاد روستاهای محروم و کم برخوردار با حضور مردم و اعضای کانون ها است.

وی افزود: در ایام فاطمیه کاروانی در قالب هیئت نوجوانان راه اندازی خواهد شد که پیش بینی شده که این کاروان در ۵ مسجد ارومیه حاضر شود. رضایی مداحی، حضور مبلغ، هم‌خوانی سرود، پذیرایی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از جمله فعالیت های این کاروان است.

ناصر حجازی فر، مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوانی برای مساجد هستند که فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می کنند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در زمینه معرفی مساجد و کانون ها گام های موثری برداریم.

گفتنی است؛ دیدار مدیران کانون های فرهنگی و هنری سطح یک با مدیر کل صدا و سیمای استان، برگزاری دوره های آموزشی و استعدادیابی اعضای مسجدی و تولید هفتگی برنامه به صورت مجله در مورد مساجد از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.