- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

سال آینده بهره‌مندی خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از گاز به ۹۰ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: سال آینده میزان برخورداری از گاز روستایی در استان به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، علیرضا شیخی طی مراسم افتتاحیه‌ی دوره آموزشی عمومی – انتظامی و صیانتی بدو استخدام کارکنان حراست شرکت‌های گاز استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان که در ارومیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی یک استان ویژه است که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین آن، حدود ۹۶۳ کیلومتر مرز داریم و فکر نکنم در سطح کشور چنین فاصله‌ای در بین شهرستان‌های یک استان باشد.

وی ادامه داد: برغم این فاصله طولانی، تلاش ما بر آن بوده است که گستره‌ی خدمات شرکت گاز استان به صورت برابر در همه نقاط انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه از ۴۹ شهر استان به ۴۸ شهر گازرسانی شده است، افزود: آخرین شهر آذربایجان‌غربی نیز در حال گازرسانی است و امیدواریم سال آینده به یک استان سبز از نظر برخورداری شهرها از نعمت گاز تبدیل شویم.

شیخی با تاکید بر اینکه اکنون در استان از لحاظ گازرسانی روستایی به ۸۳ درصد رسیده‌ایم، ادامه داد: با توجه به تداوم روند گازرسانی به روستاها، پیش‌بینی ما بر این است که سال آینده به بیش از ۹۰ درصد برخوردار خانوار روستایی از نعمت گاز خواهیم رسید.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت حساس آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: نیروهای حراستی ما با توجه به بدنه جوان این واحد، در حفظ و صیانت از مجموعه اداری و شبکه‌ای گاز عملکرد خوبی داشته و امیدواریم با تبدیل وضعیت صورت گرفته و رسمی شدن تعدادی از نیروهای حراستی، انگیزه‌ی خدمت به نحو احسن همچنان در این نیروها تداوم یابد.