- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

بررسی روند خدمات رسانی دستگاههای اجرایی خوی

مدیر کل بازرسی آذربایجان غربی بهمراه تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی روند خدمات رسانی ادارات در بخشهای مختلف شهرستان خوی و مناطق زلزله زده این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، روح اله محبوبی در سفر به خوی با حضور فرماندار از روند اجرایی طرحهای حوزه آموزشی، طرح ملی مسکن، راهداری و راه و شهرسازی، پایانه رازی و آب و فاضلاب بازدید و مشکلات این بخشها و طرحهای این حوزه ها را بررسی کرد.

مدیر کل بازرسی استان، شهرستان خوی را یکی از شهرستانهای پرظرفیت در همه زمینه ها دانست و افزود: تمامی موانع برای توسعه این شهرستان برای رسیدن به اهداف توسعه همه جانبه استان در کمترین زمان باید برطرف شود.

وی بررسی روند بازسازی واحدهای خسارت دیده خوی در زلزله های سال گذشته را یکی مهمترین محورهای سفر خود به خوی دانست و تصریح کرد: همه دستگاهها همفکر و همصدا هستند تا که مشکل تامین بودجه شرکت های خدمات رسان حل شود، تسهیلات باقیمانده واحدها  که براساس احداث بناها پرداخت می شود قرار شد با توجه به سرمای منطقه هرچه زودتر پرداخت شود چون مشکل بانکها حل شده است.

محبوبی رویکرد سازمان بازرسی استان را کمک به مدیران دستگاههای اجرایی و رفع موانع در اجرای طرحها دانست و افزود: این سازمان در همه بخشها  با استفاده از ظرفیت استانی و کشوری برای رفع موانع تکمیل و توسعه طرحها به دستگاههای اجرایی کمک میکند و در کنار آن عملکرد کلیه دستگاها و مدیران را به جد و به ریز بررسی می شود.

وی تاکید کرد: خط قرمز بازرسی کل استان و کشور عدم چشم پوشی از تخلف مدیران و سوء جریان است  و اگر خدای نکرده هر مسئولی در هر جایگاهی که باشد تخلفی از وی صورت گیرد شود بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

در نشست مدیرکل بازرسی استان با مدیران و فرماندار خوی مقرر شد شهرداری نسبت به تامین اعتبار تهیه نقشه های گسل های حریم شهر در جهت اجرای طرح مسکن ملی اقدام کند.

تعین تکلیف کاربری های عمومی سایت مسکن مهر، رفع معارض حریم جاده خوی سلماس و ساماندهی فعالیت پایانه رازی، ایجاد بسترهای لازم برای راه اندازی رویه ترانزیتی در این مرز از دیگر تصمیات و مباحث مطرح در سفر مدیرکل سازمان بازرسی استان به خوی بود.