- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

آذربایجان غربی در رتبه سوم تعیین تکلیف اموال توقیفی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین تکلیف ۵ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال ازاموال توقیفی درانبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی و واریز وجوه آن به حساب خزانه داری کل کشورخبرداد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با همراهی مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران استانی از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید کرد.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: در اجرایی کردن دستور موکد رئیس محترم قوه قضائیه و همچنین دادستان محترم کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف سریع  اموال توقیفی در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان این بازدید به عمل آمد تا ضمن بررسی مشکلات فرا روی این مدیریت، کمک های لازم برای تسهیل در امور تعیین تکلیف اموال صورت گیرد.

وی افزود: در شش ماهه سال جاری با هماهنگی های انجام شده  و صدور دستور قضایی بالغ بر ۵ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبار‌های مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شده و وجوه حاصل به حساب خزانه داری کل کشور واریز شده است.

عتباتی اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در تعیین تکلیف اموال انجام شده است رتبه سوم کشوری در این حوزه برای استان حاصل شده  که در نوع خود و در مقایسه با سالهای قبل رشد چشم گیری داشته و ارزشمند است.

عتباتی در پایان تاکید کرد: تلاش ها بر این است که مشکلات پیش رو در سریعترین زمان حل شود و اموال در کوتاهترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و از کمترین تضییع اموال جلوگیری به عمل آید.