- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

ارزیابی و پایش عیارسنجی کلیه کارخانجات قند استان آذربایجان غربی

بخشهای عیارسنجی کلیه کارخانجات قند استان از لحاظ فنی و وضعیت کارکرد توسط دفتر نباتات صنعتی وزارت جهاد کشاورزی و مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندرقند مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی، [1] عیارسنجی کلیه کارخانجات قند استان از لحاظ فنی و وضعیت کرد مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.

در این بازدیدها که با هدف نظارت، ارزیابی و پایش فنی بخشهای عیارسنجی کارخانجات قند استان صورت گرفت، کلیه مراحل از نمونه برداری تا تعیین عیار و افت زنی مطابق دستورالعمل مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و بعد از ارزیابی های فنی و عملی به منظور رعایت حقوق طرفین  کلیه موارد محتمل مؤثر بر تعیین عیار و افت و همچنین رعایت دقیق دستورالعمل ابلاغی مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است، هرساله و مطابق ابلاغیه از طرف دفتر نباتات صنعتی وزارت جهاد کشاورزی بخش عیارسنجی کارخانجات قند به طور مستمر مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرند که در نهایت بتوان با رعایت دستورالعملهای فنی و اصول علمی و نظارت بر اجرای دقیق و صحیح آن رضایت و اعتماد چغندرکاران را فراهم آورد.

همچنین بعد از برنامه بازدیدها، به منظور ارائه گزارش فنی از وضعیت کارخانجات قند استان جلسه ای با شهبازی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل شد که در این جلسه وی بر پایش مستمر و مدون و نظارت بر اجرای دقیق دستورالعملهای فنی ابلاغی تأکید کرد.