- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

خوی، قطب آموزش های آتش نشانان شمال استان

شهردار خوی گفت: با برگزاری دوره های مختلف و پیشرفته در راستای افزایش توان بهره وری نیروهای سازمان، شهر خوی به قطب آموزش های آتش نشانان شمال استان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، حسن نصراله پور در حاشیه برگزاری مانور عملیاتی اطفا حریق و امداد نجات در ارتفاع، عنوان کرد: با سیاست گذاری اعضای شورای اسلامی شهر و نیز برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه امروز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی را به بالاترین دوران طلایی در تاریخ خود رساندیم.

وی با بیان اینکه آموزش، جزو اولویت های این سازمان می باشد افزود: در راستای ایجاد شهری ایمن و عاری از ایجاد حوادث و نیز نحوه مقابله با آتش سوزی ها، ارائه آموزش های مختلف در بین آحاد جامعه در دستور کار قرار گرفت که تا امروز بیش از ۱۰ هزار نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند.

نصراله پور از اهداف برگزاری مانور عملیاتی امداد و نجات گفت و تصریح کرد: از دو سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد تشکیل تیم های تخصصی امداد نجات در کوهستان، ارتفاع، غار، ورزشی و نیز غواصی و سایر تیم ها در راستای افزایش کیفیت و توان خدمات دهی هستیم.

شهردار از اهداف برگزاری مانور عملیاتی امداد و نجات گفت و تصریح کرد: این مانور با دو تیم تخصصی اطفاحریق و امدادنجات با ماموریت نجات نفرات محبوس در آتش سوزی از طریق طناب و زیپ لاین و نیز اطفا آتش در ارتفاع بالا برگزار شد.