- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

آذربایجان‌غربی میزبان اردوی تیم ملی گلف جوانان

سرمربی تیم ملی گلف جوانان (زیر ۱۸ سال) جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی و استعدادیابی این تیم در ارومیه گفت: زمین موجود در این شهرستان، بسیار زیبا و مجهز به نیازهای این رشته است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، گودرز مولایی افزود: بعد از اردویی که به میزبانی تهران برگزار کردیم، این اردو با همت هیات گلف آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود و سطح بسیار خوبی نیز دارد.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم تا برای حفظ آمادگی گلف بازان زیر ۱۸ سال کشور برای مسابقات آتی، هر سه ماه یک بار، اردوی آمادگی و همچنین استعدادیابی به میزبانی نقاط مختلف کشور برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: بعد از ارومیه نیز در زمستان امسال اردوی دیگری برگزار خواهیم کرد تا سطح آمادگی جوانان حاضر افزایش یابد.

دبیر هیات گلف آذربایجان غربی در مورد این اردو اظهار کرد: در این اردو، ۱۱ بازیکن برتر از استان های آذربایجان شرقی، قم، کرمان، همدان، اصفهان، مازندران، لرستان و آذربایجان غربی حضور دارند.

سعید سلیمانی ادامه داد: آذربایجان غربی زیرساخت های خوبی در رشته گلف ایجاد کرده است به طوری که در ماه اخیر میزبان گلف بازان برتر کشور در مسابقات مسترز ارومیه بودیم.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، ورزش گلف طی سال های اخیر رشد خوبی در آذربایجان غربی داشته و گلف بازان مطرحی نیز به تیم های ملی از این استان دعوت شده اند.