- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

برگزاری نمایشگاه کتاب با بیش از هزار عنوان در آذربایجان غربی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی از برگزاری ۱۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، محسن رضایی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این هفته با اجرای برنامه‌های متنوع، تلاش می‌کنند تا فرهنگ کتابخوانی را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کنند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب با بیش از هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف، نشست‌های کتابخوان با حضور کتابداران و نویسندگان برتر، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب و کتابخوانی «سلام بر ابراهیم»، اجرای ویژه برنامه در نماز جمعه ارومیه و خوی «اجرای گروه سرود و اهدای کتاب»، جشن اهدای کتاب در مناطق محروم «کانون فرهنگی هنری شهید مطهری ارومیه-کانون فرهنگی هنری جوادالائمه ارومیه» و تجلیل از کتابداران و فعالان برتر حوزه کتابخوانی از جمله برنامه‌های هفته کتاب است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی مردم با فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی افزود: در این نمایشگاه، کتاب‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد و این نمایشگاه از امروز ۲۲ آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آبان ماه در محل ستاد کانون های مساجد استان ادامه خواهد داشت.

رضایی با اشاره به تجلیل از نویسندگان کتاب‌های کانونی و روستایی استان نیز گفت: این برنامه‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مراجعه کنند.