- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

تجلیل از دو عضو برگزیده مسابقات بین المللی نقاشی

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]،  در مراسمی که روز یکشنبه باحضور فرماندار، شهردار، مدیر کل، مربیان و اعضای کانون برگزار شد، از فرقان قلی لو و محیا وجدانی دو عضو برگزیده مسابقات بین المللی نقاشی کشورهای پرتغال و چین تجلیل شد.

زهرا آب سوران در ابتدای مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات کانون در بخش های مختلف پرداخت و افزود: کانون پرورش فکری نقش مهمی در شکوفا کردن استعداد های کودکان و نوجوانان در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی دارد.

وی تصریح کرد: در این مراسم کودکان و نوجوانانی حاضر هستند که در ایام اوقات فراغت با حضور در کانون و مطالعه کتاب از فعالیت های مورد علاقه خود بهره مند می شوند.

کریم علی نژاد در این مراسم از کانون به عنوان سرچشمه تربیتی و یک دستگاه مهم فرهنگی یاد کرد و گفت: کانون بهترین مکان برای کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان است. سپس تعدادی از اعضای فعال کانون قصه گویی کردند.

گفتنی است؛ درپایان مراسم، فرماندار و شهردار خوی از تمامی بخش های کانون بازدید و در جریان نیازهای عمرانی و تجهیزاتی آن مرکز قرار گرفتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی ضمن حمایت از کانون، از اعلام آمادگی آن فرمانداری در راستای توسعه طرح های عمرانی و تجهیزاتی مرکز فرهنگی خوی خبر داد.