- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

۱۳ آبان جلوه‌ای از پیروزی حق بر باطل است.

فرمانده سپاه خوی گفت: روز بسیج دانش‌آموزی و به عبارت دیگر ۱۳ آبان ماه یک جلوه بارز از پیروزی حق بر باطل محسوب می‌شود، پس در تاریخ انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی، فرمانده سپاه خوی، امروز، ۱۳ آبان در سخنرانی پایانی راهپیمایی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: سیزدهم آبان ماه به معنای واقعی کلمه یک جلوه بارز از پیروزی حق بر باطل به شمار می‌رود، پس در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید به راحتی آن را پشت‌سر گذاشت.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی یادآور مقاومت ملت ایران در برابر دشمن و پیروزی قطعی حزب الله بر خانه عنکبوتی شیطان بزرگ آمریکا و دست‌نشانده‌های آن است، اضافه کرد: با ورود حق، باطل محکوم به شکست است.

فرمانده سپاه خوی اضافه کرد: ملت بزرگ کشورمان برای اینکه انقلاب را به پیروزی برسانند، روزهای خیلی سخت اما پرافتخاری را پشت‌سر گذاشتند، دانشجویان و دانش‌آموزان برای به ثمر نشستن نهال انقلاب زحمات زیادی را متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه این روز بزرگ نماد استکبارستیزی ملت ایران است، افزود: این رویداد تاریخی در واقع یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حذف استکبار از ایران نقش اساسی ایفا کرد و شاید تاریخ معاصر ما روزی با این اهمیت و بزرگی کمتر دیده باشد.