- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

خوی نماینده آذربایجان‌غربی آماده نبرد با تیم‌های لیگ یکی کشتی کشور است

رئیس هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات دور نخست گروه ب لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور به میزبانی خوی برگزار خواهدشد و تیم «تن تاک خوی» به عنوان نماینده استان به مصاف حریفان خود خواهدرفت.

به گزارش دروازه سنگی [1]، اسماعیل کیومرثی افزود: این رقابت‌ها از فردا پنج‌شنبه /۱۱ خرداد ۱۴۰۲/ در سالن ۲هزار نفری شهرستان خوی آغاز خواهدشد و تیم‌های «تن تاک خوی»، «جوانان سورنا اصفهان»، «صنایع غدایی معینی پور» و «پاس یگان ویژه تهران» به مصاف هم خواهندرفت.

وی گفت: در این مسابقات، “محمود فرهنگ رنجبر” از تهران به عنوان نماینده سازمان لیگ و کمیته انضباطی، “محمد رحیم پور” از استان کردستان به عنوان سرپرست فنی و ژوری حضور خواهند داشت و “سید فرشید میرهاشمی” به عنوان داور درجه یک بین المللی، “جلال طوقی” از اردبیل به عنوان داور درجه دو بین المللی و “فرشاد امیری” از کرمانشاه، “افشین صمدی زاده”  و “علی علیزاده” از آذربایجان‌شرقی به عنوان داوران درجه سه بین المللی مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

کیومرثی در خصوص تیم تن تاک خوی هم گفت: دو سوم ترکیب این تیم متشکل از کشتی‌گیران بومی و مابقی از کشتی‌گیران سایر استان‌هاست که با سرمربیگری “رسول دهقان نژاد”، مربیگری “حسن حسین‌نژاد” و “علی بیرامی” بعد از سه اردو شرایط بسیار خوبی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها دارد.

رئیس هیات کشتی آذربایجان‌غربی و سرپرست مسابقات اضافه کرد: سالن محل برگزاری مسابقات نیز محیای برگزاری این رقابت‌هاست و امیدواریم نماینده استان بتواند عملکرد شایسته‌ای در این رقابت‌ها به نمایش بگذارد.

وی اظهارکرد: برگزاری هفتگی مسابقات و حضور نماینده استان با ترکیب بومی می‌تواند بر ارتقای سطح کشتی‌گیران استان و این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی تاثیر مثبت بگذارد و یک آوردگاه و تجربه بسیار خوب برای رشته اول ورزشی کشور در استان خواهدداشت.

مسابقات گروه دوم لیگ دسته یک کشتی آزاد قهرمانی کشور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۱۱ خرداد در شهرستان خوی آغاز خواهدشد.