- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

گسترش آموزش‌های شهرداری در حوزه‌های شهروندی

شهردار خوی گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری با آغاز سال جدید و اتمام کمپینگ اسکان موقت پس از زلزله، به دلیل نیاز مبرم به بهسازی فضای محوطه و تعمیرات ضروری در دست آماده‌سازی برای حضور شهروندان بود و بازگشایی شد تا آموزش‌های شهروندی از سر گرفته شود

حسن نصراله پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دروازه سنگی [1]، با اشاره به آغاز روند آموزش‌های شهروندی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: زندگی اجتماعی و ساختار شهری همواره نیازمند آموزش‌های گسترده در حوزه‌های مختلف بوده و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته، آموزش‌های شهرداری در حوزه‌های شهروندی گسترش خواهد داشت.

وی افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی با آغاز سال جدید و اتمام کمپینگ اسکان موقت در زلزله، به دلیل نیاز مبرم به بهسازی فضای محوطه و تعمیرات ضروری در دست آماده‌سازی برای حضور شهروندان بود و هفته‌های گذشته بازگشایی شد.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: در این مجموعه اختصاصی علاوه بر استفاده شهروندان از امکانات و تجهیزات، کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی پیش‌بینی شده است و بانوان بر حسب علاقه می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

نصرالله‌پور تصریح کرد: کلاس‌های خیاطی، نقاشی، بافتنی، قلم‌زنی روی فلز، خوشنویسی، عکاسی، گلدوزی، چرم‌دوزی، آینه‌کاری، نمایش عروسکی و ساخت عروسک، ساخت لوازم تزئینی، آموزش زبان انگلیسی و عربی برای کودکان، پتینه‌کاری، آموزش مسائل دینی و قرآن، پرورش قارچ در منزل، پرورش زنبور عسل، مشاوره‌های مختلف خانواده و بانوان، مشاوره‌های بهداشتی و محیط زیست، آموزش‌های شهروندی و پسماند و آموزش نرم‌افزارهای طراحی فتوشاپ در بخش فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در بخش ورزشی نیز رشته‌های فوتبال، والیبال، اسکیت، یوگا، دوچرخه سواری، ورزش‌های همگانی و صبحگاهی، ژیمناستیک، کاراته، تکواندو، ایروبیک، آمادگی جسمانی، بدمینتون و پلاتیس پیش‌بینی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام به واحد آموزش شهرداری یا مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان مراجعه کنند.

شهردار خوی افزود: به زودی کلاس‌های گسترده فرهنگی، آموزشی، هنری خانه محله و پارک ترافیک نیز برای خانواده‌ها و کودکان آغاز خواهد شد.