- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

کادرسازی برای عرصه تقریب به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است

امام جمعه خوی گفت: مباحث تقریبی مسلمانان به واسطه اندیشه امامین انقلاب با توان بسیار به پیش رفته و کادرسازی برای عرصه تقریب به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب [2] اظهار داشت: از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بحث مسائل تقریبی بوده و رویکرد نظام و انقلاب اسلامی نیز در این برهه و به ویژه قبل و بعد از انقلاب اسلامی یک رویکرد تقریبی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون مباحث تقریبی مسلمانان به واسطه اندیشه امامین انقلاب، با توان بسیار به پیش رفته و نمونه آن نیز مراکز تقریبی و نیروهای انسانی تقریبی است که محصول جمهوری اسلامی بوده و با توجه به اینکه در موضوعات تقریبی جلساتی برگزار و مقالاتی نوشته شده و اقداماتی انجام یافته است، همه آنها به برکت انقلاب اسلامی بوده و در واقع کادرسازی برای عرصه تقریب به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه انقلاب اسلامی به یک جبهه قدرتمند تبدیل شده است گفت: برای مثال زمانی که کشورهای قدرتمند نظامی را معرفی می‌کنند همواره پای ثابت آن ایران اسلامی است اما با این تفاوت که تجهیزات تسلیحاتی سایر کشورها مثل مصر و ترکیه به صورت خریداری‌شده بوده اما تجهیزات ایرانی”تولیدی” بوده و توسط دانشمندان و مهندسان کشورمان اختراع شده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به تأکید جمهوری اسلامی بر تقویت جبهه مقاومت و وحدت جبهه‌های مقاومت در برابر استکبار، همین سبب شده است که مملکت اسلامی که قدرت تسلیحاتی دارد، خود را برای آن محصور و محدود نکند و این فناوری را در اختیار جبهه مقاومت قرار داده تا آنها را از لحاظ انگیزشی، نظامی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقویت کند تا محور مقاومت از لحاظ قدرت ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام قاسم خانی اظهار داشت: هم‌اکنون با توجه به عظمتی که جبهه مقاومت در برابر استکبار به دست آورده است، کل دنیا جمع شده‌اند تا ایران را شکست دهند اما تا زمانی که کشورمان اراده کند هیچ کس نمی‌تواند در مقابل آن کاری انجام دهد.