- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

رونمایی و جشن امضاء کتاب قصه قبرستون در خوی

کتاب “قصه قبرستون” روایت تماشای مواجهه مردم با مرگ» شامل روایت‌هایی از حسین شرفخانلو، مدیر آرامستان خوی در خوی رونمایی می شود

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ با حضور و سخنرانی مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ مهدی قزلی مدیر انتشارات جام جم و دکتر احسان رضائی نویسنده و روزنامه نگار در خوی برگزار می شود

این برنامه به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی؛ رسانه اینترنتی سیزین تی وی و ماهنامه ندای قلم  چهارشنبه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در کتابخانه عمومی طوبی شهرستان خوی برگزار می شود.

کتاب «قصه قبرستون: روایت تماشای مواجهه مردم با مرگ» اثر حسین شرفخانلو مدیر آرامستان خوی به‌تازگی توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت‌هایی از حسین شرفخانلو، مدیر آرامستان خوی است که شرح مشاهدات خود از مواجه انسان‌ها با مرگ و به‌ویژه از دست دادن عزیزانشان را در کتاب بیان کرده است. شرفخانلو در این اثر به گفته خود، برخوردهای متفاوت و داستان‌های بکری از مردمانی را بازگو کرده که هرکدام به شیوه خود با مسئله مرگ، اندوه و سوگواری برخورد می‌کنند و همین برخوردها سبب شده تا او به فکر نوشتن روایت‌هایی از این افراد بیوفتد.

شرفخانلو در این اثر تلاش کرده با زبانی گاه طنزآمیز از تلخی مرگ و اندوه آن بکاهد و مخاطب را تشویق به خواندن روایت‌های مردمانی کند که هر روز برای به خاک سپردن عزیزانشان با آنها سر و کار دارد.