- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

روابط عمومی ابزار مدیریتی در عصر ارتباطات؛ گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان خوی

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیز به عنوان روزارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین شد.

از این رو ماهنامه ندای قلم، رسانه اینترنتی سیزین تی‌وی و شرکت آب و فاضلاب خوی اقدام به برگزاری بزرگداشت این روز در شهر خوی خواهند کرد. برگزاری این بزرگداشت به منظور ارج‌گذاری و اعتلای به فعالین این حوزه اعلام شده است.

در بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برنامه های مختلفی از جمله تهیه گزارش تصویری از فعالین رسانه‌ای و روابط عمومی‌های برتر محلی، ارتباط زنده از طریق فضای مجازی با عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی و کارشناسان خوزه روابط عمومی و سواد رسانه‌ای، برگزاری کارگاه آنلاین سواد رسانه‌ای و … اجرا خواهد شد.

گفتنی است  جلسه هماهنگی بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور حامد کاظم‌زاده خوئی مدیرمسئول ماهنامه ندای قلم، رامین درویش آذر مدیر رسانه سیزین تی‌وی و مجید خلخالی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی برگزار شد.