- دروازه سنگی - https://darvazehsangi.ir -

پیشرفت ۴۳ درصدی پایانه مرزی رازی خوی

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: پایانه مرزی رازی ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود تا پایان کار دولت فعلی آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی [1]؛ عادل نجف‌زاده در حاشیه بازدید از پروژه تعریض جاده خوی به قطور و همچنین پروژه پایانه مرزی رازی خوی گفت: پایانه بزرگ مرزی رازی با پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصد در حال احداث است و در طول ۷ ماه گذشته احداث این پایانه شتاب گرفته و با پیشرفت خوب انتظار می‌رود تا پایان کار دولت فعلی آماده بهره‌برداری شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس افزود: تجهیزات لازم برای این پایانه بزرگ خریداری شده و تا سه ماه آینده جهت نصب در محل پایانه استقرار خواهند یافت.

وی با بیان اینکه پایانه رازی یکی از بزرگترین پایانه‌های مرزی کشور است تصریح کرد: این پایانه در سه طبقه شامل طبقه اول مخصوص ورود و خروج مسافران، طبقه دوم مخصوص ترانزیت و طبقه سوم قسمت اداری خواهد بود.

نجف‌زاده افزود: پایانه مرز رازی گلوگاه مهم اقتصادی و تجاری کشور و منطقه است و در راستای افزایش تجارت ایران با ترکیه به مبلغ ۳۰ میلیارد دلار، این پایانه احداث و جاده خوی به قطور و رازی تعریض می‌شود.